Subject: FW: Saidametsa karjääri juurdepääsutee projekt
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Sat, 4 Jan 2025 11:01:59 +0200

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: Siim Pukk <[email-masked]>
Sent: Friday, January 3, 2025 3:28 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: RE: Saidametsa karjääri juurdepääsutee projekt

Tere

Nagu telefoni teel rääkisime, siis saadan oma küsimuse ka kirjalikult.
Palun edastage see ka vastavatele kolleegidele kes oskaksid antud
küsimusele vastuse anda.

Kuna me juba tegeleme antud karjääri avamisega ning Verstoni ehituse
valdkond sooviks juba talvel (jaanuar-veebruar) Rail Balticu põhitrassile
sealt materjali vedama hakata, siis uurin kas Transpordiamet annaks
selleks loa?

Arvestades ilmastikuolusid, mil teepind on külmunud ning teede
lagunemisele ohtu ei tohiks olla, siis sooviksime antud Saidametsa
ristmikku kasutada olemasolevas seisukorras (vedude intensiivsus esialgu
tagasihoidlik) või siis ehitaksime ristmiku alused projektis toodud
mõõtmetes välja. Kuna asfalteerimistöid saame teostada alles kevadel, siis
seniks kataks ajutiselt mahasõidud nt freespuruga.

Palun andke tagasisidet kas üldse ja mis lahenduste näol me sealt
karjäärist vedusid korraldada saaksime?

Lugupidamisega

Siim Pukk

Mäenduse valdkonnajuht

+37256611011

 <http://www.verston.ee/> www.verston.ee

From: Siim Pukk
Sent: neljapäev, 5. detsember 2024 13:43
To: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
Subject: RE: Saidametsa karjääri juurdepääsutee projekt

Tere

Hommikuse telefonivestluse jätkuks informeerin, et suhtlesin maaomanikuga
(ehitusest huvitatud isik) ning leppisime kokku, et lepingu sõlmib
Transpordiametiga Verston Eesti OÜ, kelle nimel on karjääri kaeveluba ning
kes hakkab reaalselt ka ristumiskohta ümber ehitama.

Seega, saadan lepingu sõlmimiseks vajalikud rekvisiidid:

Ristumiskoha ehitaja - Verston Eesti OÜ

Lepingu allkirjastaja – Siim Pukk

E-post –  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Kontakt tel. – 56611011

Lugupidamisega

Siim Pukk

Mäenduse valdkonnajuht

+37256611011

 <http://www.verston.ee/> www.verston.ee

Saatja: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: Friday, November 29, 2024 1:30 PM
Adressaat: Lauri Künnapuu <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: RE: Saidametsa karjääri juurdepääsutee projekt

Tere.

Tänan, projekt on korras.

Nüüd sõlmivad Transpordiamet ja ristumiskoha ehitamisest huvitatud isik
ristumiskoha ehitamise lepingu.

Kahepoolselt allkirjastatud leping annab huvitatud isikule õiguse
ehitustöödeks riigitee alusel maal lepingus toodud tingimustel.

Lepingu vormistamiseks palun ristumiskoha taotluse esitajal/huvitatud
isikul alloleval väljavõttel üle kontrollida, kas kontaktandmed on õiged.

Kui olen saanud kinnituse, et kontaktandmed on õiged, saan vormistada
ristumiskoha ehitamise lepingu.

Peatset tagasisidet ootama jäädes.

Tervitades

Merike Joonsaar

From: Lauri Künnapuu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, November 22, 2024 5:28 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: Saidametsa karjääri juurdepääsutee projekt

Tere,

Saadan muudetud projekti.

Tervitades,
Lauri

Saatja: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: Monday, November 18, 2024 9:39 AM
Adressaat: Lauri Künnapuu <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Saidametsa karjääri juurdepääsutee projekt

Tere.

Tänan projekti eest. Mõned tähelepanekud projekti täiendamiseks.

1.	Riigitee katendit tuleb ristmikualal rekonstrueerida (sh
laiendada) nii, et ristmikul oleks võimalik kahel veokil korraga
manööverdada.

Kujutada kahe samaaegselt pöörava sõiduki pöördekoridor.

2.	Hetkel on näidatud pöörded ainult ühes suunas. Kuna ei ole
välistatud vedude toimumine lepingu perioodi jooksul (5 aastat) ka teises
suunas, tuleb riigitee katendi rekonstrueerimine ette näha kogu ristmiku
ulatuses.

3.	Riigitee ristmikule näha ette võrdtugev katend (sh 2-kihiline
asfaltbetoonkate), mis vastab lisanduvale koormussagedusele.
4.	Soovitame kattekonstruktsioonis staatika parendamiseks
asfaldikihtide vahele ette näha asfaldivõrk.

   Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: Lauri Künnapuu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, October 18, 2024 2:31 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Juurdepääsu projekti kooskõlastamine

Tere,

Saadan kooskõlastamiseks Saue vallas asuva Saida ringtee ristmiku
projekti. Projekt lisatud kirjale.

Tervitades,
Lauri Künnapuu

TPK Projekt

5228311

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.